<3

Jaa, jag vet inte varför eller hur, men jag har fortfarande läsare!!! Något borde göra så ni kommer tillbaka, men jag vet inte vad då min blogg är seeg och tråkig.. Men jag är evigt tacksam för att ni finns och fortsätter besöka bloggen! Det gör ju att jag faktiskt vill blogga. :)

Så idag har jag inte gjort så mycket. Gick upp klockan 3, tittat på tv, varit ute med hundarna <3 , övningskört och köpt högtalare som ska tillbaka!
Dåligt ljud i dom tyvärr :/ jag vill lyssna på hööög musik och då räckte dom inte rikigt till.

Om någon har bra högtalare till bärbar dator att rekommendera så får ni gärna göra det :D tack i förhand!

Imorgon kommer Oskar och då blir det bio :) breaking dawn <33

ses, kraam :)

Kommentarer
Postat av: K

Breaking Dawn :) Rätt ska vara rätt.

2011-12-28 @ 19:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0