barbacka hoppning på Nero

Hejsan
För 2 veckor sen hoppade jag barbacka på Nero. Alla (de i min grupp och ridlärare) var lite skeptiska men min ridlärare var inte svår att övertyga ;) hehe

Jag fick välja vad vi skulle göra och det blev ett hinder på ena långsidan som vi travhoppade och två hinder på andra långsidan (tror det var 6 m ifrån varran) och så skulle vi räkna galoppsprång och sen få fler språng o så ;)

Gick bra. Hoppade fram på hindret på ena långsidan typ 50 cm och sen 60. Gick bra.

Sen själva övningen. Fick först 4 språng, sen 5 och sen skulle jag få 6 men jag höll in honom för mycket så vi fick 2 stopp istället, men då kom jag på 5 igen och då hoppade han. :) detta på typ 70 cm.

Sen hoppade vi hindret på långsidan och sen båda på andra lågsidan (ja jag suger på att förklara, men vi hoppade alla 3 hinder iaf). Detta på ca 80 cm. Kom över utan problem ;)

Sköjj vare :D hihi, ska lungt göras om!! ochdet gjorde det! (a) Men om detta senare.

/ Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0