godmorgon

...eller aa, alla andra normala människor vaknade nog för länge sen men jag vaknade nyss (13.30) (a). Jaja, det är ju faktiskt lov, sova ut ordentligt <3 underbart :)

Idag skulle jag ju till stan men jag vet inte om jag orkar... Gash, vill ligga i sängen heeelt dagen och bara sova.. Men jag ska väl pallra mig upp snart så får vi se om jag tar mig till stan eller inte ;)

Under nyår ska jag vara med Karin :D underbart!!! sova där, ha det trevligt osv. :)¨

Vad ska ni göra under nyår?? :)



Stackars Dante (ena vovven här hemma) är liiiiivrädd fö smällare... Jag var ute och gick och så var det EN!!!! smäll och han fick panik och sprang hem !!! eller okej jag hade koppel men han drog som fan. Dock kunde jag lugna honom efter ett tag, men hur ska han överleva nyår??? :O stackars vovve :'( <33


Dante

Nemo bryr som inte ett piss, haha. Han är så tuff så :')  <3


Nemo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du tjäna pengar på din blogg så som jag gör?

Du kan tjäna upp till 70kr/läsare, toppen vah?!



Kika in här för att läsa mer:



http://piinkqueen.blogg.se/2011/december/tjana-pengar-pa-din-blogg.html



Ingen åldergräns krävs och det fungerar på riktigt, jag har själv testat!

2011-12-30 @ 22:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0