älskar Michelle!

Hej allihopa!
Idag i skolan så vare som vanligt typ :P (förutom adventsfika vi hade, mysigt! <3) Men under lunchen träffade jag Michelle och Josefina så satt vi o pratade o åt o allt vad vi nu hittade på. Sen skulle Josefina ha lektion så då vare bara jag o Michelle kvar ;) hon skrev lite fint på mina händer ;) Sen gick klockan väääldigt fort och helt plötsligt var klockan 1 och vi fick väldigt bråttom till idrotten, haha :D

Väl där så bytte vi om började värma upp och blablabla.. ;) Boxning idag, så sjukt kul :D <33333
(Michelle ska vara med på gymnasiets idrott ;))

Sen drog vi till kvarnen och köpte energidricka och Michelle köpte hårfärg, rött :D jätte fin, så tror det blir kanon :D

Sen åkte jag hem, övningskörde lite och sen öppnade Malin (syster) pressenter. Hon blir gammling idag, 20 bast!

Snart ska vi äta, sen ska jag duscha och sen drar jag till Michelle! Underbart ! <3333

Ses senare, puss.

Min energidricka :D dålig kvalité, mobilbild ;)

/
Matilda :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0