Frost

Tjabba
Inte bloggat på ett tag nu och jag ber om ursäkt för det men jag har inte haft något att skriva om och har inte haft någon blogglust så då är det bättre att inte skriva något än att klämma fram något onödigt och ointressant. ;)

Men nu ska jag ta och blogga om Frost, ponnyn jag nämnde att vi var o kollade på.

Frost är en liten shettis som jag o Michelle ska börja sköta när jag blir frisk (sprickan i nyckelbenet) o hon flyttar tillbaka till Uppsala. Då ska vi tolka, longera, gå promenader, nh - träna, tricksträna, mysa.. jaa, ni fattar ;)

Frost är en 6:åring, 95 cm hög. Jätte snäll.

Jaa, det var typ allt om det ;) Kommentera om ni har några frågor. Har inga bilder, men nästa gång vi är där så tar jag med kameran :D

ses, / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0