God"morgon"

Godmorgon godmorgon på er, eller jag vaknade vid 9 men ändå :)
Snart ska jag gå till bussen så blir ett snabbt inlägg.
Igår så åkte jag till Uppsala, först sjukgymnastik och sen så åkte jag förbi skolan och fixade lite,
Elin höll mig sällskap inne i stan eftersom att jag inte hann åka hem och äta eller någonting. Käkade 2 cheeseburgare på Mc donalds haha, men inte mer än så.. Blev upphämtad av Fredrik och vi åkte till Stockholm för jobbmöte (kaffe-grejen), det varade från 18-22 så kom inte hem förens lagom till 00.05 bussen som jag åkte hem med ;) Eller ja, sov hemma hemma i Uppsala hihi :)

Nu ska jag in till stan, träffa Mattias lite snabbt, sen följa med Elin till 4-ever Tatto och boka tid åt henne, hihi!
Sen får vi se vad jag gör, ska tillbaka till Stockholm ikväll sen också!

Ha det bra nu måste jag gå,
Puss hej, Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0