Hello seg tisdag!

Jag har inte kunnat blogga på några dagar, har inte haft någon dator och sen så har jag haft fullt upp hela helgen.
Träffat kompisar och sådär, sovit borta alla dagar så inte kunnat uppdatera.

Nu är jag uppe och kry... eller nej... jävligt seg efter igår, huvudet dunkar men de är bara att stiga upp, ta lite ipren och sen ge sig ut igen. Nu blir det in till staden för att träna med Elin! Blir o gymma, lugnt bara på bandet och kanske lite övningar. Vi skippar passen ikväll för ingen av oss kan. Sen blir det nog att fortsätta gå på stan och kika efter julklappar. 

Måste även köpa nya jeans till mig själv.. och kanske en tröja/tjocktröja? 
Vi får se! 

Hare bra så länge,
Michelle

Kommentarer
Postat av: Alice

Saknar honom så sjukt mycket.. <3

2011-12-03 @ 12:01:07
URL: http://connoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0