IM BACK FOLKS

Jag är hemskt hemskt ledsen.. har varit borta 2-3 dagar från bloggen nu. Har hänt ganska mycket, eller ah har haft full rulle hela dagarna och dessutom glömde jag min data i Uppsala under ons-tor-fre, så ja.. inte så lätt då.
Men lite update om mina dagar innan bloggen rullar på som vanligt ;)

Onsdag: Var i skolan, hade lite föreläsningar sen åkte jag till Storvreta, träffade Elin vid tandläkaren haha, va med henne ett tag, svängde förbi henne innan vi drog in till stan, hon skulle träna och jag hoppade på tåget till Väsby :)
Väl hemma så blev det bara lugnt med tv tittande!

Torsdag: Jobbade 7-11.30, ner till Vallentuna och käkade lunch med mormor, sen hem igen och plugga!
Kvällen tillbringades framför tvn med lite chips och cola ;)

Fredag: Var i skolan, hade lite föreläsningar, var nere på stan och åt lunch med Jossan, träffade Elin och gick ner till ticket och kollade priser på turkiet resor ;) Efter det tillbaka till skolan och plugga, slutade vid 14 och då åkte jag ner till stan igen. Lämnade tillbaka böcker på bibblan, åkte bussen med Matilda hem till henne, va där ett tag, bytte väska och sen åkte jag hem till mig i Uppsala, hämtade datan och bytte kläder och sen satt jag mig på tåget... den eviga pendeln hem till Stockholm, Brottby ;) Jadu.. efter ca 2,5 h resa med tåg, väntan + bussar så var jag i alla fall hemma. Hade gäster, när jag kom så åt jag kött och potatisgratäng som Camilla gjort i ordning, jättegott var det :D
Sen tillbringades kvällen med gästerna, kortspel och "kasta gris".
Ja juste.. lyckades tappa min tele också så touch skärmen gick sönder, så lånar en Iphone tills jag får tillbaka min htc från lagning hahah!!




/ Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0