Mobbning

Någonting som jag verkligen är emot, det är mobbning! Barn, i vissa fall även vuxna som ska hålla på att trampa och klanka ner på andra!! Verkligen fegt. En människa, en levande person som blir mobbad... man mår inte bra! Been there, felt that. Mycket mobbning sker i skolor, jag tycker att det är synd att det ska vara så många som blir mobbade, och jag förstår inte riktigt dem som mobbar andra heller. Oftast är det barn som mår dåligt, har det jobbigt hemma ect. men det gör det ändå inte okej att trycka ner andra? Det blir faktiskt inte bättre då heller, och även om man säger 100000 förlåt, så stannar det kvar ändå. Man glömmer inte de där taskiga kommentarerna, bitchiga blickarna, ja allt de där. Man kan säga att "det är lugnt" "det är okej", men det släpper aldrig riktigt helt. 
Det finns alltid kvar hos personen. 

Nej usch, mobbning är något jag ser allvarligt på.
Vad tycker ni? Har ni något att tillägga?

ALLA personer är värda lika mycket, ALLA personer är vackra på deras egna sätt, ALLA är unika, ALLA förtjänar att bli älskade och omtyckta. Sen har alla dåliga tider, men ge aldrig upp, låt inte någon annan göra ditt liv till ett helvete. Because the world needs YOU.




/ Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0