Music all day long

Ber om ursäkt för dålig uppdatering , jag har helt glömt bort bloggen idag.
Har suttit och planerat i kalendern kommande veckan, och sen så  har jag kollat upp pendel och allting inför imorgon.
Fullt tjå hela dagen , från morgon till sena kvällen. Kommer bli riktigt intressant och roligt.
Jag och Bella har klurat på verksamhetsidéer och lite sådant, kommit på en sak som vi kommer att starta upp, men jag kommer inte säga mycket innan det är klart planerat och genomfört :)

Riktigt roligt att ha lite projekt på G i alla fall!
Imorgon går bussen hemifrån 09.04, men jag slänger in ett inlägg innan jag åker! Kommer inte att ha datan med mig imorgon, orkar inte släpa runt på en tung väska så pass mycket som jag ska göra imorgon.
Eller ja, lunchmöte först - sen till stallet och kolla/hjälpa till på tävling, efter det har jag träff med Alex kl 17/18 tiden, och efter det är det middag och bio med Bella! Bion börjar 21.00 så det kommer vara sent när jag kommer hem men kommer att kunna sno mammas data då och blogga lite :)

Sover i Uppsala under natten och sen på lördag drar jag mig neråt Stockholm igen.
Hejroo så länge,
/Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0