Nu sitter jag på denna eviga pendel

Jaa ni.. Det finns mycket som är tråkigt men det som slår väldigt mycket... är denna 2 timmars långa pendeln från Brottby till Uppsala! Riktigt tråkig om jag får säga det själv... Men jaja, har man musik i öronen och lite färdgodis så klarar man sig rätt bra haha!

På väg till Uppsala är jag alltså nu. När jag kommer dit ska jag träffa Isabelle först :) Ska bli underbart, inte träffat henne på över en vecka nu! Saknar dig Bellsan ♥ 
Vid typ 1-2 ska jag träffa Elin, vi ska gå på stan lite och sen vid typ 3 eller någonting sådant kommer Matilda också :) Vara ett tag på stan allihopa, sen kl 16.30 börjar ett pass (styrka) på Friskis som jag och Elin ska på! Sen blir det att gymma efter det. Härligt.

Sen efter gymmet ska jag till Matilda och sova där :) Härligt! 
Kommer inte bli så mycket uppdatering alltså hihi!
Menmen, vi hörs nog ikväll igen! 

/ Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0