Tattoo

Jag och Elin träffade Erika på stan sen köpte vi lite godis och drog vidare till studion.
Elin tatuerade två svalor på sidorna av hennes text hon redan har, på ryggen och sen en text på armen. Det blev fett snyggt! Jag tatuerade ett kärleksbrev & ett brustet hjärta, med texten "Love is all you need". Tyckte att det passade in ganska mycket ;) Blev riktigt nöjd. Tack så grymt mycket John, underbart!
Förmodligen blir nästa tatuering efter jul när man har lite mer cash :)

Gjorde inte alls så ont som jag trodde. Var faktiskt inte så farligt alls, vissa gånger gjorde det ONT, typ över ryggraden och färgläggningen av blommorna, nära skulderbladen , men annars gjorde det inte så ont :) SKÖNT!


Min tattoo på bilden! På ryggen mellan skulderbladen :)

/ Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0