Michelle

Hello everyone ! :)
Jag heter Michelle och är den andra halvan av bloggen ;) Jag är 14 år gammal, bor inne i Uppsala, pluggar på distans samtidigt som jag jobbar och gör andra fritidsintressen, tex. ridningen :)
Jag rider också på Bingo, min och Matildas gemensamma medryttarhäst :) Och sköter även om Molly, lilla shettisen.
Matilda har skrivit om dem lite längre ner!

Hm.. lite om mig ? Jadu vad ska man säga? Jag är oftast glad och sprallig, inte så rädd för att skämma ut mig eller ta för mig! Jag har lätt att prata med dem flesta och lära känna nya människor. Jag älskar musik, både att lyssna på och att göra själv. Jag har precis börjat lära mig FL Studio, som är ett program där man gör musik själv :) Ska även på höstlovet spela in en cover på en låt, ni kommer få höra sen om det blir bra haha!

Jag jobbar även, är oberoende partner för Zinzino, ett företag som säljer kaffe+maskiner.
Sen så letar jag lite strö jobb överallt, vi får se hur det blir av det :) Pluggar skolan på distans, går i skolan 1-2 dagar i veckan ungefär. 

Ja de va väl lite om mig. Ni kommer få lära känna mig mer och mer under tiden som går :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0