Min älskling <3

Wacce, shit vad jag saknar honom!
Wacce var Michelles foderhäst som hon lämnade ifrån sig för 4 veckor och 1 dag sen. Om det är något jag inte kan förlåta Michelle för så är det just detta, att min bästa vän är borta!



Jag tänker på honom varje dag. Han och jag hade så kul när vi var tillsammans. Jag saknar honom sjukt mycket, men det är såhär livet är. Alla förlorar väl sina bästa vänner någon gång och denna gång var det min tur!

Den 2 oktober försvann han ifrån mig. De kom och tog honom ifrån mig! Det borde vara olagligt att ta bästa vänner ifrån varandra!

Älskade Wacce, saknar dig så sjukt mycket så det går inte!!!
Älskar dig Wacce och det kommer jag alltid att göra <33333

/ Matilda

Kommentarer
Postat av: Alice

Hon tackar! :)



Btw, sjukt fina! <3

2011-10-31 @ 14:53:09
URL: http://connoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0