Vallentuna

Under dagen idag så hämtade min morfar mig, han skjutsade mig ner till Vallentuna (från Uppsala där jag spenderade helgen :)), släppte av mig nere i centrum och där så träffade jag Mathilda, inte hon jag delar bloggen med utan en annan som jag kände när jag bodde nere i vallentuna för 2 år sedan, det var sjukt kul! Har saknat henne enormt mycket så var roligt att se henne igen! Vi handlade lite på Candy Shop sen tog vi bussen hem till henne :) Där satt vi vid datan lite, lyssnade på musik, pratade och skrattade mycket haha! Åt middag, hennes pappa köpte hem hamburgare från Max till oss + familjen :) Efter det följde hon med mig på bussen till Vallentuna, sen tog jag bussen hem och hon åkte tillbaka till sig :)

Väl hemma så har jag inte gjort mycket, målat naglarna och kollat busstider till imorgon. Ska först hämta upp Emelie från fritids, sen ska vi äta lite mat och sedan åka hem. Fixa i ordning oss sen ska vi ner till Karby och gå halloween på kvällen! :D Haha så roligt, har inte gjort det på flera år nu! 

Sen hem och myskväll antar jag :)

Va ska ni göra imorgon ? Några roliga planer inför höstlovet? :D



// Michelle !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0