läsa

Tänkte sätta igång bloggen på riktigt nu så vad vill ni läsa om här på bloggen?
  1. mer om mig och Wacce
  2. läsa och se filmer på mig och Pimpim
  3. läsa om varje ridpass på upk (efter varje gång jag ridit)
  4. fakta om mig?
  5. tips och fakta om hästar
  6. läsa om mig och Nemo? hur vi tränar, hur det går, varför vi gör som vi gör, hur långt vi kommit m.m.
  7. läsa om alla medryttarhästar jag haft
Jag kommer inte på något mer, men du får gärna komma med egna förslag också :) snälla, kommentera! Då blir det intressantare läsning för er också!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Det skulle vara jättekul att läsa mer om dig och Nemo :D

2012-04-19 @ 21:34:27
URL: http://suslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0