onödig dag!

Hejsan!
Kom till skolan vid halv 9 idag och skulle ha psykologi men eftersom det var nationella prov idag för de som inte har steg 1 i språk (jag har steg 1, alltså inte nationella) så hade vi inte psykologi. Vi går och frågar om vi ska ha basgrupp och det skulle vi ha. Vi väntar 1,5 timmar på lektionen och så kommer han 4 min innan lektionen och säger att vi inte har lektion...

Nästa lektion började 4 timmar efter så jag åkte hem och väntade. När jag kommer till skolan igen så har vi ingen franska..
Hade alltså ingen lektion idag :P Onödigt!!! Kan dom inte informera i tid?? :O -.-

Jaja, efter det var jag på stan. Skulle träffa farmor där, men eftersom vi inte hade lektion så kom jag dit 1 h för tidigt. Träffade Michelle i ca 10 minuter, sen åkte hon hem. Jag gick runt forever alone i 30 min, sen träffade jag Niclas i typ 10 minuter. Han höll mig sällskap till farmor kom :)

Japp, detta var min dag ;) sees :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0