Dagens motion

Vi åkte till agilityn först, men det regnade mycket och jag hade ingen jacka så vi åkte hem igen. Då cyklade vi istället.

Jag läste på en blogg att det inte är bra för hundar att springa fort och mycket på assfalt (stavning??) så vi tog oss till gamla uppsala och cyklade där då det är grus där borta. Nemo fick även prova att springa lös bredvid när jag cyklade och det gick riktigt riktigt bra! Över förväntan faktiskt. Vi motionerade ca 3 km.
Duttiga vovve :D

Foto: Jag behöver inte locka håret, det är bara att gå ut i regnet ;)
Såhär såg mitt hår ut efter regnet.. Ush på vågit/lockigt hår av regn!
Jag tycker det är fint med lockar, men då ska dom lixom vara fina, inte så som det blir av regn.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Det blev ju fina lockar på dig ju :) Själv ser jag ut som ett troll när det regnar!

Jorå, det verkar helt okej :) Svårt att avgöra på 2 halva dagar, men det verkar rätt bra :)

2012-08-17 @ 19:25:19
URL: http://suslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0