Nervös men samtidigt taggad för revansch

Kändes inte riktigt 100 idag och vi var inte riktigt på topp men vi kämpade på!</div><div>Imorgon blir det 80 + 1m, jag är sjukt taggad för revansch, nu ska vi allt visa dom :D

Och så måste jag tacka ännu en gång för alla kommentarer jag får! Det är så fint att höra och man blir så sjukt taggad och självförtroendet bara stiger!
Även fast det inte kändes jätte bra idag så var det flera som sa att det såg jätte bra ut (kanske känns det sämre än vad det ser ut?!? Eller så har jag för stora förhoppningar/förväntningar och då blir besviken när det inte blir så bra som jag hoppats medans de andra inte alls tror att vi kan och sen blir förvånade och tycker jag var duktig när dom ser att vi faktiskt blir felfria??) Iallafall så blir jag väldigt glad över kommentarerna! Fortsätta mer än gärna peppa och kommentera :D


Jag och Barichello :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0