Snickare

Nu när vi gjort om mitt rum har jag upptäckt att jag inte ska bli någon snickare.. Inte riktigt min grej ;) Men fint blir det! liiiite pappas förtjänst är det också, men bara liiiiite *host*

Iallafall så längtar jag sjukt mycket till tisdag för då börjar äntligen lektionerna på upk. eller dom började i fredags men min första lektion är på tisdag ;)


Jag och Barichello i torsdags, 1m ;)
Och jag kan säga att jag fortfarande är sjuuuukt nöjd över min och Barichellos prestation när det gäller 1m hoppningen! Himlans duktig han är! <3 (jag är såklart nöjd över de andra höjderna också, men 1m var lite extra ;) men Barichello presterar oavsett höjd!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0