Dumma engelskauppgift!

"Disskutera utan att argumentera" "ha inga egna åsikter i artikeln", hur sjutton ska man kunna disskutera utan att argumentera och utan att ha egna åsikter?? Åh jag orkar inte.. Uppgiften är att man ska jämföra två artiklar och sen ta ställning till en av dom men utan ordet "jag". Alltså typ "den första artikeln är mest logisk för att..." utan "jag" och utan att argumentera.. Åh så himla svårt. Dumma engelskauppgift!!! Omöjlig!
Nu skiter jag i den dumma uppgiften!

Såååå nervös inför imorgon, hoppning på Barichello 70 + 80, klubbhoppning. Hoppas han är på bra humör och inte allt för pigg.
Mat nu. Sen kanske försöka med engelskauppgiften igen, annars gör jag något annat. Plugg blir det iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0