Ingen ridning

Ingen ridning idag då det som sagt var snöstorm igår och jag vågar inte åka lantisbuss då den säkert hamnar i diket + att om jag kommer dit så kommer jag säkert inte hem.. Nej jag vågar inte riskera något. Men om jag har tur så har vi dressyr idag och hoppning när jag är där.

Jobbade matte 2 timmar i sträck i skolan idag, ska ha prov på måndag så har repeterat massor. Det borde gå bra på provet och jag känner att jag kan det och jag kan alltid mer under provet än vad jag kan innan (konstigt, men kanske är det för att jag skärper till mig lite extra under provet).Hoppas att jag får behålla mitt B i matte, måste kämpa ;)

Ska äta nu, sen fortsätta skriva på min sociologiuppsats. Hittills är den 3 sidor, men den ska vara 7-8 sidor så bara att fortsätta skriva... Bara två veckor kvar i skolan nu, måste hinna göra allt :O Helt sjukt att det går så fort!

Nu ska jag äta, ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0