Mål för mig och Nemo 2012

Hittade denna lista på bloggen och tänkte uppdatera den lite. Vilka mål har vi egentligen uppnått?
  • Få upp Nemo i vikt - lite halft
  • Träna inkallning - han kom till 100% innan snön kom, nu kommer han till 70% men det blir bättre!
  • Lära Nemo rulla utan hjälp - Blir bättre men fortfarande inte helt utan hjälp, jag måste peka så inte så stor rörelse.
  • Börja träna agility mer regelbundet - har inte haft orken att sätta mig på bussen och åka dit och pappa kan inte alltid skjutsa, men om ett halvår när jag fått körkort så ska vi ta tag i agilityn!
  • starta någon agilitytävling - Nej, samma anledning som ovan - inte haft tillfälle att träna = ingen tävling
  • lära Nemo att gå vid min sida på komando - det går sjukt segt, men det går faktiskt framåt, lååångsamt som en kola, men framåt går det allt.
  • bli mer säkra på buga - Uppnått, han bugar hur lätt som helst :)
  • ha kul - Uppnått, vi har haft sjukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0