Min dag i snabba drag (rim och allt)

Mådde så sjuuukt dåligt igår kväll när jag gick och la mig. Frös samtidigt som jag svettades, hade ont i magen, var så sjuukt trött så jag trodde jag skulle svimma.. Aldrig mått på ett liknande sätt förr, skumt. Mådde dock som vanligt när jag vaknade (vilket gjorde det ännu skummare) förutom att jag vinglade när jag skulle stänga av alarmet..

Igår innan jag gick och la mig (gick och la mig 9 så inte ens sent) gjorde jag en intervju med en journalist till sociologiuppgiften, gick bra.

Idag var det skola som vanligt. Fick världens sötaste kommentar av min engelskalärare, gjorde sååå min dag <3 Fin människa dedär!

Sen när jag skulle hem kom aldrig bussen. Eller det kom en som jag kan ta men den var proppfull och ej påstigning. Så efter 40 min tog jag 3:an ner på centralen för att bli lite varm under tiden jag var på bussen (det var -16 grader ute..). Fick vänta yttligare 10-15 minuter innan bussen kom, men sen kom den äntligen.

Under tiden jag väntade på bussen på centralen kom det en engelsktalande (jag som är så bra på engelska *host*) fram till mig och frågade hur lång jag är, hur gammal jag är och vad jag heter. Han sa även att jag är vacker. Sen frågade han om jag fryser för att det är kallt eller om jag är van med kylan.. Ja jag förstod faktiskt vad han sa och han förstod mig ;)

Nu ska jag försöka plugga, går såååå segt så det finns inte men ska verkligen försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0