Min dag

Dagen har inte varit särskillt ansträngande men ändå är jag sjukt trött och utmattad. Kommer somna tidigt idag! Måste vara i stallet 10 imorgon också för att fixa inför julshowen. Förhoppningsvis kommer jag hem tidigt från stallet iallafall.

back to the day. dagen började med engelska, jag kom en minut innan vi började till lektionen, snacka om att passa in det ;) Vi hade en läsförstående som gick åt pipsvängen.

Sen 2 ½ timmes lunch och håltimme. Pluggade svenska under den tiden.

Sen filosofi som gick sådär. Vi har bara muntligt kvar i filosofi så jag försöker verkligen komma med smarta svar och att vara aktiv, går dock inte så bra som jag vill.

Sen engelska igen. Vi rättade läsförståelserna och tittade på någon film/klipp som var typ 25 minuter om spel.. Ah jag vet inte, fattade ingenting (den var såklart på engelska).

Sen extra engelska. Gick igenom mina meningar jag hade skrivit, gick igenom en hörförståelse och så fick jag säga på engelska vad jag ska göra under jul.

Fredag kväll och jag ger mig själv ledigt. Även fast jag igentligen inte har tid med ledighet så tycker jag att jag förtjänar det och tar ledigt iallafall. Ska lyssna på musik, titta på tv, titta på julkalendern osv.. Bara vara alltså, jag ska inte vara för mig utan jag ska vara i mig (så kommer filosofin in i texten också..)

Hur som så får ni ha en trevlig fredagseftermiddag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0