Mitt schema vt 2013

Börjar 9.05 på måndagar, alla andra dagar börjar jag halv 9.. Slutar kvar över 4 på måndagar, tisdagar och torsdagar. Slutar 14.55 på onsdagar och 11.30 på fredagar. Kan inget annat än hylla mina fredagar måste jag säga!

Vet dock inte hur det ska gå från engelska till franska på onsdagarna :O Är det lätt att gå från ett språk till ett annat? Jaa det märks väl. ;)

Gillar inte mina torsdagar! Från engelska (där jag måste vara väldigt vaksam för att förstå) till 2 timmars ledarskap och organisation så denna termin varit väldigt jobbigt för hjärnan. På franskalektionerna måste jag vara pigg för att hänga med, men efter 2 timmars ledarskap och organisation kommer jag aldrig lyckas hålla mig vaken på franskan.. Och på det workshop, ja herregud.

3 lektionsers matte, vad är grejen med det? Så mycket matte har vi aldrig haft :O Jaa, jag har inget emot matte så det är väl lungt antar jag.. Vi ska även ha Maria en mattelektion, aldrig haft henne förr så det ska bli spännande :) Trevlig är hon iallafall!

Ganska nöjd med schemat ändå måste jag säga :) Helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0