Mycket engelska denna termin

Jag gick och funderade idag över hur mycket engelska jag haft denna termin varje vecka utöver vanliga lektioner som alla har i skolan. Det överstrukna är det alla elever i min klass har.

Tisdagar 2 timmar
onsdagar 1½ timme extra engelska
fredagar 2 timmar (som alla har)

Jag har alltså 3½ timme mer än de andra i min klass.. Ganska sjukt faktiskt att jag har hunnit med det. Kanske därför jag känner mig så möbultad också (se inlägget under).

Nää, på tisdag har jag min sista engelskalektion sen tar jag lov från engelskan (om det nu går..) Engelska finns ju överallt, sitter jag lyssnar på engelskmusik nu, men ska inte plugga engelska under lovet iallafall. Ska se filmer och sånt som inte är ansträngande.

Finns det något bättre än att lära sig något när det är kul? Eller inte minst när man inte ens vet om att man lär sig saker och så vipps, finns det där :D Bäst ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0