Never give up



 


Imorgon ska jag inte fegrida! Imorgon ska vi prestera tillsammans som ett team, imorgon ska vi göra det vi är bäst på, att sammarbeta och ha kul! Jag vet att vi kan, nu ska jag övertyga dig och berätta för dig att du kan! Du behöver inte stanna och springa iväg för jag vet att du kan göra det så bra. Att ditt självförtroende är dåligt gör inget så länge du litar på mig. Jag ska berätta för dig att du kan, jag ska berätta för dig att du kan själv. Du kan så mycket mer än du tror! Lita på dig själv och visa världen vad du har. Visa världen att du är bäst, visa för den att du kan.

Folk säger att du har blivit bättre i hoppningen och att ditt självförtroende har ökat, vissa säger att det är sen du och jag började jobba tillsammans, vissa säger ingenting. Men jag tror på oss, jag tror på dig, jag vet att du kan med vilken ryttare som helst så länge du vågar tro på dig själv.

Älskade häst <3 Imorgon presterar vi som aldrig förr <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0