Rädda hundar

Båda hundarna är redan jätte rädda och klockan är bara 7, stackarna! Men jag och Nemo är iallafall i vårat rum med hög musik så Nemo hör inte smällarna. Dante vet jag inte vad ha gör, men förmodligen har någon stängt in sig med honom också. Blir inte att gå ut klockan 12 med Nemo, trodde inte han skulle vara rädd men det är han tyvärr.. Kanske att jag stänger in honom där Dante är så jag får se fyverkerierna iallafall.

Nyårslöften för 2013 är mindre godis och äta nyttigare! Jag behöver inte sluta äta godis, men behärska mig lite iallafall. Och träna lite mer, springa tycker jag är kul och Nemo behöver också motion så blir nog det när snön och isen är borta. Och ta för mig mer och bli pratigare. Sen tror jag inte att jag har så mycket mer löften.
Har du något nyårslöfte?

Gott nytt år på er allihopa och tänk på djuren när ni smäller fyverkerier!
Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0