"She's the man" och "breaking dawn part 2"

"She's the man" var en jätte bra film som jag tror jag sett tidigare. Tycker inte jag ska förklara vad den handlar om då titeln redan lockar! (och för att jag inte orkar skriva så mycket då klockan är halv 2 och jag är lite seg. Inte trött så jag kommer somna när som, men kroppen är seg).
denna fann jag inte på youtube utan fick se på swefilmer.com med text, riktigt skönt faktiskt, vila hjärnan lite :)

Sen fick jag reda på att "breaking dawn part 2" (som var den sista i twilight filmerna) fanns där och då var jag bara tvungen att se den! Hade verkligen sett fram emot att se den och jag har hört att den ska vara den bästa filmen av alla i twilight, men var riktigt riktigt dålig tycker jag!!! Det hände absolut ingenting i filmen, den sög verkligen! En sååå stor besvikelse! (Men ändå ett måste om man sett de andra filmerna!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0