Tips om man inte får skriva egna tankar eller dabattera i en text

Jag fick god hjälp av min engelskalärare med uppgiften. Att skriva utan egna tankar och utan att debattera var inte så svårt som jag trodde. Han sa bara att jag skulle skriva i jag form och debattera sen skulle han hjälpa mig att göra om den, men jag klarade det själv. Så ett tips till er sen har en uppgift där ni inte får debattera eller skriva egna åsikter, gör det och sen är det bara att ta bort det..

Till exempel "jag tycker den andra artikeln är mest pålitlig för att..." Där fick vi en finfin mening "Den andra artiklen är mest pålitlig för att.." Inte alls så svårt som man tror. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0