Uppgifter kvar

Detta har jag kvar i skolan till den 21 december:
  • Franskaförhör (kan ingenting)
  • svenska inlämning på 5 sidor (inte börjat)
  • svenska inför muntlig redovisning (inte börjat)
  • sociologiuppsatts på 7-8 sidor (skrivit 3 sidor)
  • matteprov (kan det mesta)
  • samhällsuppgift om valet (inte börjat)
Trodde det var mera, men inte alls mycket kvar nu. Måste ha glömt något, inte rimligt att det är sådär lite..

Ikväll ska jag göra sociologi (om jag kommer någonstans vill säga, har fastnat -.-), om jag inte kommer loss så blir det nog att börja på svenskan. 5 sidor är ändå ganska mycket, speciellt när det ska vara bra språk, formellt och allt sånt.

Kanske dags att sätta igång nu så jag inte skjuter upp allt för att jag tycker det är lite att göra och så har jag kvar allt till sista dagen (å, sååå typiskt mig..)

Nu ska jag först och främst klippa naglarna för det är sjukt jobbigt att skriva på datorn när dom är långa. Sen  måste jag plugga.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Något i företagsekonomi. Vi ska typ kolla på olika könsdiskriminerande reklamer och typ förklara varför de blev fria/fällda eller nåt haha ;)

2012-12-06 @ 19:00:04
URL: http://suslife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0