Vänder på dygnet

Gick en kort promenad 12 inatt med hundarna. Jätte mysigt när ingen var ute och himlen var helt öppen! Underbart <3 Pratade med Elvira i telefonen i typ 4 timmar igår kväll med avbrott när jag var ute med hundarna också, trevligt att höra vad hon har att säga. Kom isäng klockan 2 inatt.

Gick upp kvart över 12 imorse (skulle inte bangat om jag fått sova längre, jag var såååå trött!) för att göra mig iordning för att sen dra till mormor med familjen och käka god mat.

Jag vänder sakta men säkert på dygnet! Grejen är den att jag aldrig vänder tillbaka den tills skolan börjar, utan jag är dödstrött när skolan väl börjar och jag är tvungen att gå upp tiiidigt. På söndag ska jag även jobba, börjar 7.. :O Undra om jag verkligen kommer komma i tid.

Imorgon ska vi till farmor och träffa släkten, trevligt! Ska vara där 13 och måste hinna duscha innan så måste gå upp 11 imorgon. Det betyder att jag måste gå isäng innan 2 inatt! Fast det är ju trotts allt lov ;) Nä det blir som det blir. Kanske att jag ringer Elvira och snackar lite ikväll igen, och hundarna måste ju ut. Tror nog inte jag kommer isäng innan 2 om jag ska vara ärlig. Men försöka kan jag ju alltid.

Hoppas erat lov är lika soft som mitt är, för här måååår jag! Åh, om livet ändå alltid kunde vara såhär underbart. Tänk va! Nu blir det muuuusik :* Ses

Kommentarer
Postat av: cassandra gigel

ha en bra kväll söt :D

Svar: detsamma :)
Matilda Schenning

2012-12-25 @ 21:38:10
URL: http://cassandras.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0