YEEEEEYY

Kom hem från farmor vid 6 tiden. Vi fick massa god mat och fruktsallad och tårtor och godis.. Sen var man mätt ;) Kul att träffa släkten :)

Imorgon kommer Elvira och hennes syster till Uppsala och då blir det café! Sen åker vi hem till henne i knivsta och har det gött. Ska bli såååå trevligt! :) Får se om jag sover där eller om jag åker hem på kvällen, det visar sig. Men detta betyder att jag måste gå upp tidigt imorgon. Hade tänkt ta sovmorgon, men att träffa sin vän är mer värt än att sova! Ska vara på centralen runt 12/13 imorgon.

Nu ska jag lyssna på musik och göra lite franska. Har redovisning samma dag vi börjar och två redovisningar veckan efter (vad hände där??) så måste plugga nu under lovet -.- Underbart.. Sen blir det nog film igen :D Den bästa sysselsättningen när alla andra sover ;)

BÄSTA I VÄRLDEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0