Comeback

Hejsan folks ! Michelle is back.
Jag har ju bloggat själv ett tag nu sen sist jag å Matilda skapade denna bloggen tillsammans.
Men jag har funnit min motivation igen å även tagit upp ridningen igen så nu kör vi så de ryker här igen!
Eh.. hm.. har inte hänt så mycket märkvärdigt i mitt liv sen jag lämnade bloggen här.
Eller jo, Wacce som jag hade på foder å Matilda var medryttare på har ju som sagt flyttat , sen dess har jag inte haft någon mer häst eller överhuvudtaget inte ridit sen dess (i oktober). 

Jag har nu ridit Minta några få gånger å har verkligen blivit kär i pållan :)
Ska rida henne från å med nu men på lördag ska hon provridas så vi får se hur det blir.
Har även ett 3 årigt halvblodssto på G om det inte blir något med Minta, vi får vänta å se ! :D


Bjuder på lite bilder som "första" inlägget :)

Jag och "Rasmus" på UPK :)

Hunnit klippt mig å färgat håret svart :)




De två sista bilderna är på Minta :) Lånade av ägaren Annica Franzén.



// Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0