Dressyrpass på Clou

Hej
Red Clou idag, skulle egentligen haft Pimpim men Clou var tvungen att gå och då var det ju jag som fick henne :(( Buhuhuhuhu.. :'(
Jaja, gcik iallafall helt okej ;)

Vi red lite cerpentiner och volter som uppvärmning :) Clou blev ganska mjuk och fin.
Sen red vi öppna i skritt och en galoppvolt. Gick finfint! Riktigt riktigt fin i galoppen! Dock vääldigt taggad innan fattningen och när hon ser de andra galoppera iväg vill hon gärna hänga på. Blev studsig, försökte dra iväg, backade m.m. Fanns inte så mycket att göra förutom att fatta galoppen innan hon började stressa upp sig och då gick det ju bättre.
(jätte ointressant för er, jag vet :P)

Annars var hon fin :)
Inte så mycket att säga ;)
Hoppas verkligen att jag får hoppa Pimpim nästa gång!!!! Jag skulle göra massor för att få det!!! men vi får väl se.

/ Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0