egen blogg

Nu när bloggen bara är min så är det lätt att den blir lite tråkig. Så vad vill ni läsa om?? Något önskeinlägg?
Bara att önska på så gör jag mitt bästa för att uppfylla allas önskan ;)

Jag ska börja tricksträna Salimah, få henne i bättre kondition, ta ut tränare till henne, åka till upk och rida henne på lektion, börja hoppa henne och sedan, om typ 1 år börja tävla henne.

Vill ni läsa om min och Salimahs utveckling?
Vill ni läsa om vad jag gör där efter varje gång och hur det gick m.m.?

Snälla svara!



Kommentarer
Postat av: Alice

2012-02-22 @ 17:37:40
URL: http://connoz.blogg.se/
Postat av: Alice

Tack! :) <3



-Veckans blogg, låt, citat, bild osv varje vecka kanske? :)

-Hissar/dissar

-Mer musik

-Tips på olika saker

-Recept

-Lägg ut en lång text om din och Wacces utveckling

- Frågestunder

-Bloglovin/länkbyten

-Mer redigerade bilder

-Massa gamla bilder

-Skriv flera noveller! (den förra var skitbra!)

-Ha kanske nån bloggätvling me nåt pris

-This or That

-Lägg upp vilka bloggar du följer

-Skriv upp en lång plan på hur du ska träna med Salimah



Hoppas du fick lite mer inspiration nu! :) <3

2012-02-22 @ 17:42:40
URL: http://connoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0