FRIDAY

Försov mig imorse.. men kom med 9 bussen till skolan i allafall.
Hade inga lektioner men jobbade med religion hela dagen... fasen nästa vecka är kaos på skolfronten...
En stor SO uppsats ska in på fredag, NO-Kemi prov på fredag, ska redovisas 1 steg i varje ämne under veckan och vi har hemstudiedag på tisdag, HERREGUD hur ska jag hinna allt?!
Jaja får göra så bra som jag kan... SO:n ligger jag ganska bra till i iallafall.

Jaja slutsnackat om skolan.. efter skolan åkte jag och Matilda till gamlis sen åkte jag hem :)
Ska typ duscha snart och sen äta middag, sen får vi se vad kvällen bjuder. Ska vara med Matilda i allfall och Robin & Pontus om dom kunde:)

Höres sen!

/ MIchelle

Wacce på bild. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0