Full fart hela dagen

Sorry för dålig uppdatering från min sida idag.. får skärpa till mig. Idag har jag i varje fall varit hemma från skolan, då jag vaknade upp med världens huvudvärk.. sov till 1 ungefär tror jag, sen upp och äta frukost, ta det lite lugnt sen städade jag rummet! Fick pausa mitt i och hämta Jonte i vattholma men sen tillbaka och städa igen.. verkligen det tråkigaste man kan göra... 
När jag var klar tog jag bussen till Boland och var på öppethus med Bella och granelli haha. De va ruuligt :)
Funderar på att gå fordon/bygg/måleri på boland sen! Men får se hur det blir. 

Jaja... nu har jag bara vart hemma, fixade i stallet åt Maja och sen så gick jag in och åt, suttit framför facebook sen dess, blir underhållen i allafall. (y) 
Ska sova typ nu.. Imorgon blir det skola och sen kanske träffa Matilda :) Fredagsmys!

//Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0