Full rulle..

Har inte hunnit blogga.. har haft fullt upp hela dagarna långa, kommer inte ens ihåg vilken dag jag gjort vad längre... Illa haha. Jag och Bella var i Enköping en dag, det var helt okej! Var lite småtråkigt där och otrevlig personal på Mc donald's men jaja.. vi klarade oss levande hem. Sen så var jag förbi mattias och hämtade mina saker, sen var vi ute och åkte epa med några killar :)
Håller inte koll på dagarna längre men vi har iaf varit på gårn och åkt epa nästan varenda dag ett bra tag nu. Jag sov hos bella söndag-mån, tis sov hon hos mig och igår sov jag själv hemma :)

Nu är jag hemma och ska fixa mig, byta om och lite sånt sen åka in till stan och gå på bio med Patrik, Niclas och Bella! Härligt ! :)

/ Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0