hoppning på underbara Barichello!!! <3

Hejsan!
Igår hoppade jag Barichello (Igen (a) ). Gick sådär, kändes helt underbart!! <3333

Skulle ha markarbete, men blev lite småhopp också :)
På framridningen fick vi trava över bommarna och det var bra så han fick kolla på dom ;) han är ju lite tittig.. nej, egentligen är han inte rädd utan han är töntig ;) men men..

Sen kom vi på bom, bom, "hinder", bom, bom. ("Hindret" var typ 30 cm). Gick bra, han var piiigg!! Dock inte lika pigg som i söndags :)
Sen höjde hon lite, så kom vi igen. Sen höjde hon yttligare, och då gjorde han det han är känd för. Springer mot hindet och sen slänger sig åt sidan.. haha. Vi kom igen och då vare inga problem :)

Eftersom vi hade lite olika stora hästar så fck vi prova avståndet och det visade sig att jag fick gå med storhästarna.. Haha, jaa Barichello pinade på bra han :D såå söt <3

Se bytte vi övning. Red som en linje, men hade bara ett hinder, dock 2 bommar.. Svårt o förklara men vi hade bom, hinder, bom på en linje ;) haha, vet att jag suger på att förklara. ;) haha jaja.

Gick sådär, han stannade första gången vi kom på men kom igen och då gck de bra ;)

Sen en liten bana. Orkar inte förklara den, men han var iallafall skiiiit duktig!! Härlig känsla :D
Sara (ridläraren: "det är kul att se honom gå med rätt ryttare för då får han så bra teknik."
Jaa, jag måste ju skryta lite ;)

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och sen äta lite och sen sätta igång med pluggandet ;)
Ses

Jag o Barichello i söndags

/ Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0