It's friday friday, gotta get down on friday!

Vaknade för någon timme sen, låg å lyssnade på musik i sängen hela "morgonen" :)
Har fått feber å illamående, hoppas att jag inte blir ordentligt sjuk bara. Hoppas att febern går ner för tänkte följa med Matilda till stallet imorgon :) Jag ska klä på mig nu, äta frukost och sen ska jag nog ut å gå en promenad med Elin för att få lite friskluft å även få prata av mig. Skön start på helgen, förutom febern då.

Blir kaaanske en fika på stan men tvivlar på det asså. Blir iaf filmkväll med Elin å Mariell ikväll sen, mysigt.
Imorgon blir det som sagt stallet med Matilda om jag mår bra! Vill nog kika på när dem ska provrida Minta också :)
Sen sover jag nog hos Matilda, myskväll sen på söndag blir det upp å åka till UPK på klubbhoppning! :D
Då ska jag fota å filma när Matilda rider! Hoppas det går bra för henne :) 

Men jag bloggar mer senare! Ciiiaaaaoooo! 



/ Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0