klubbhoppningen idag på Pimpim

Heej :)
Om ni kollar på filmen (finns i inlägg lite längre ner) så ser ni att han är ganska pigg.. han var jätte seg för en annan tjej i 70 och han stannade för att han var så seg :P haha ;)

Kändes iallafall bra! Kändes lite flängit och att han bestämde fart och så men ser inte ut som det på filmen iallafall och Michelle sa att det inte syntes i verkligheten så ;) Bara jag som kände det :)

Men iallafall, trodde han skulle vara studsig som han alltid brukar men nej, denna gång sprang han frammåt :P haha så söt så ;) och det är ju bättre... Men jag hade planerat andra vägar till omhoppningen, men fick stryka min plan och göra de bästa av situationen ;)

Men nu ska jag sova ;) ses :*

/ Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0