min helg

Min förra helg såg ut såhär:

lördag: sovmorgon till 11.30. Upp och fixa sig sen åka till upk och fixa häst till ridskolecupen. Sen vidare till Garcon (medryttarhäst), sen vidare till Michelles stall och kolla när hon rider Minta. Kom hem ungefär halv 11 på kvällen. Var alltså borta mellan halv 12 och halv 11 utan mat och så ;) hann inte äta kan jag meddela er ;)

söndag: upp halv 8 för att åka och bygga bana 8 i upk. Sen ridskolecupen till 14. Sen hem o äta och sen vidare till upk igen för att rida. Kom hem cirka 8.

Helgen som kommer:

Lördag: Upp vid 6 för att åka till medryttarhästen och morgonfodra. Sen fixa till Garcon och rida m.m. Klockan 12 ska jag provrida en ny medryttarhäst. Sen vidare till upk och fixa Wilson inför dressyrtävling. Detta ska jag hinna innan 5 för då stänger upk..

Söndag: vara i stallet 8 för att tävla. Sen hem o äta och sen vidare till upk igen för att rida :)

Nu kanske ni förstår varför jag säger att jag har stressiga helger och är trött på måndagar ;) Men det är mitt val och jag älskar att ha mycket att göra :)

/ Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0