Oh it's monday

Var i skolan först, jobbade engelska och lite svenska. Fick några uppgifter klara i allafall.
Efter skolan fick jag skjuts till Boland, jag och Isabell gymmade 1h 40 min sen så tog vi halv 5 bussen hem.
Jag åkte hem, duschade lite snabbt och fixade mig sen åkte jag till ungdomsgår'N med Isabell, och massa killar från vattholma. Grym kväll i allafall, åkte hem när dem stängde vid nio. Hem och bara ta det lugnt... lyssnar på musik och snart ska jag lägga mig i sängen och sova. 

Imorgon blir det skola, sjukgymnast vid halv 11 sen skola igen och efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska göra ännu. Kanske följer med och kollar när Matilda rider, vi får se :) Ska städa rummet också... uuueh tråkigt ! 





/ michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0