Pay and jump, Wilson och Lola 80 cm

Heej :)
Idag vare pay and jump. Hade Wilson och Lola, båda i 80 cm.
Började med att rida Wilson, gick sådär. Han hoppade stooooort över på 1:an och 3:an, men helt okej på de andra. :) jag gjorde allt jag kunda för att hänga med men det är skit svårt :O Men jag är ganska nöjd iallafall :) Felfria.

Jag och Wilson väntar på att få komma in på banan :) Jag ser jätte tjock ut och fråga inte varför jag hade jackan. Droppade svett om mig efter jag ridit klart båda hästarna (a) Dock hade jag inte jackan när jag red Lola, men iaf.
Jag och Wilson. Vända på huvuderna ;) Gick inte att vända den :/

sen red jag Lola. Gick också helt okej. Hon rullade på och hoppade allt utan problem ;) Inte så mycket att säga om det, haha. Kom lite stort på sista. Felfria.

två otrooooligt vackra mobilbilder ;) Jag och Lola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0