ridskolecupen 12/2 - 12

Hejsan!
Förlåt för dålig bloggning men fullt upp hela helgen!
Idag vare ridskolecupen. Först kom sigtuna, då red inte jag men jag var banpersonal ;)
Sigtuna vann tyvärr :/ men alla red jätte bra :D var bara 2 sekunder mellan Sigtuna och upk :)

Sen vare dags för Olunda och där red jag också :)
Red Wilson som jag aldrig suttit på förr, så mina förutsättningar var samma som ryttaren från Olunda ;)
Men det gick över förväntningarna! På framridnignen var han riktigt fin, gick att korta och länga jätte lätt :) var mjuk o så ;)
Sen började vi hoppa fram.. Haha, jaa det var en upplevelse. Jag visste att han hoppade stort, men var ändå inte riktigt berädd. Han tar i så mycket i språnget. Men de andra skutten gick väl lite bättre iallafall. Jag tänkte hela tiden på eftergiften men det var ritkigt svårt o hänga med :O Men jag gjorde mitt bästa :D

Banan gick utan problem, hoppade fortfarande stort men jag hängde med någolunda ;) hoppade allt och var lätt o kontrollera :)
Jag fick 10 sektunder snabbare tid än Olunda ryttaren som också red Wilson.. Haha, så fort gick det väl inte?? :O

Upk forlorade tyvärr den också :( 2 förluster under samma dag :/ Men jag hade riktigt kul :D

Michelle skulle filma, men hon glömde :( så blev lite bilder istället. Inte så bra bilder då det är så mörkt i ridhuset, men men.. alltid något.

Vet inte riktigt vad jag gör, men jag gillar bilden :)

Han hoppade, även fast det inte ser ut som det ;)

/ Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0