Salimah 24/2 - 12

Var som ni ser i inlägg under så var jag hos Salimah idag. Skulle träna kondition med henne idag, men var så halt så kunde inte rida :/
Men var där och borstade och pysslade med henne o så :) Skulle lära henne lite tricks, men hade typ inget godis :8 bara lite, tränade med det jag hade men blev inte mycket. :/ Nästa gång tar jag med mer godis ;)

Hälsade som ni ser nedan också på 10 kg kaninerna ;) sjukt stora xD

Imorgon ska jag kanske till Salimah igen. Hoppas det inte är halt då!! vill ju verkligen komma igång nu så vi kan börja träna för tränare o så!

Jaa, det var det, ses senare :)

Jag och Salimah idag :) Tiggig häst ;)

Kommentarer
Postat av: Alice

Varse :) <333

2012-02-24 @ 18:14:49
URL: http://connoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0