långritt på Garcon 22/1 - 11

Imorse (runt 11) åkte jag till Garcon för o rida med Ina och Bea :)
gick bra, vi red mot dalby och mötte en annan tjej som heter Hanna :) red lite i skogen och lite runt ;) bara skritt. Sen skulle vi gå tillbaka och då gick Hanna en annan väg då han inte står i samma stall :)
Travade en bit på hemvägen, duktig Garcon <3 travade lååångsamt och var jätte duktig :D

Var ute sammanlagt 1,5 h :) inte dåligt ;) Garcon skötte sig finfint!!! <33 fina fina häst :)
Jag ska ta kort på honom, men min mobil säger att jag inte har något minne för att den sparar på telefonen och inte minneskortet :S blablabla.. den vill inte alls sammarbeta.. Och kameran har jag inte tagit med hittills, men jag SKA! lovar :)

ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0