ridskolecupen

Var första matchen i ridskolecupen idag. I Olunda!
Hästar var jätte fina, vissa lite sega och vissa lagom, men ingen riktigt pigg. Min häst som har hade heter Rambo tror jag. Han lyssnade bra, både fram och tillbaka :) Hoppade allt och gjorde som jag sa ;)


från vänster: Jag och Rambo, Elinor och pålle, Torun o pålle och Clara o pålle. (minns inte vad dom andra hästarna heter). De som står på marken bredvid är Olundalaget :)


upk laget + Frida o Alva som var hejarklack hälsade på Chili som stod i upk förr :D <33


Jag, Clara o Frida går banan :D (Frida var hjälpreda och hejarklack :) )


Jag klappar min häst, haha <3

Var jätte kul, OCH UPK VANN :D <3333 Bra jobbat tjejer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0